Samstag, 18. September 2010

And dont Forget the Gents... : 830sign Autumn/Winter Looks

I dont forget the Gents.
My Second Post about 830sign. I really like the 830sign Autumn/Winter Looks.
This 830sign Collection is another casual garments for the gents.
I have read that the Inspiration for the Collection came from a thoughful walk in trough the city of Verona.
It is in the moon over Verona, that is the guiding light for Romeo and Juliets epic love,where history comes alive in the old buildings that line the Streets.
The Stylist Lorenzo Posocco did a great Job.

Die Herren habe ich nicht vergessen.
Und ein zweiter Post über das Mode Label 830 sign. Ich mag die Looks von 830sign Label für Herren.
Die Looks sind schlicht und  Elegant haben einfach etwas an sich, Casual look eben!
Ich habe gelesen das die Inspiration für die Collection von einer umsichtigen Spaziergang  durch die Stadt Verona,Italien kam. Mond über Verona, der Leistern von Romeo und Julia's Liebe.Verona eine Stadt in der Geschichte in alten Gebäuden und Straßen lebt.
Der Stylist Lorenzo Posocco hat einen Tollen Job gemacht!












Kommentare:

If got Something to tell...TELL IT.