Sonntag, 5. Dezember 2010

Fashion is what you adopt when you dont know who you are...


 Ke$ha - We R who we R 

Quentin Crisp said : '' Fashion is what you adopt when you dont know who you are'' 
I agree with Quentin, all i wear reflects somethig of my  character and  show what a kind of person i am.
There are peopel who hide behind their clothing and caught in style,  thats just wearing Clothes. For me Fashion is a form of expression.
.
...But actually i wanted to write about my Overall that i pimp 
with a large Bow Tie,but whatever here some pictures of my  Pink Overall.
I hope you had a great Weekend!


Quentin sagte mal : '' Fashion is what you adopt when you dont know who you are''
Ich stimme Quentin zu, Früher bin ich einfach jeden Trend hinter hergelaufen weil ich nicht genau wusste wer ich bin, doch heute trage ich gerne Kleidung die meinen Charakter wiederspiegelt, 
einfach zeigt was für einen Person ich bin. Es gibt Menschen die sich hinter ihrer Kleidung verstecken, das ist so gesagt nur das Tragen von Kleidung und mehr nicht. Für mich ist Mode wie für viele andere einfach eine Form des ausdrucks.
..eigentlich wollte ich ein Post über meinen Overall schreiben den ich  mit einer großen Pinken Schleife gepimpt hab, aber egal x).
Ich hoffe ihr hattet alle einen Tollen Wochenende.












9 Kommentare:

If got Something to tell...TELL IT.