Sonntag, 15. August 2010

Shoe Trend Clogs ...do you like it?

Chanel Clogs
Im not really a Fan of Clogs but, they are some Clogs who look very Nice.
Strangely, the Clog was conceived of as protective worker's shoes, but they're actually a pretty perilous 
piece of footwear. If traditional Dutch footwear isnt your  thing it's also not the style of clogs that are on trend.
Instead we need to look to other parts of Europe to draw Inspiration.




The New Womane Shoe Trend Clogs what you think about the Clogs???




Ich bin nicht gerade ein Fan von den neuen Schuh Trend Clogs doch, ich muss sagen es gibt schon schöne arte von Clogs und mansche wissen wirklich wie sie die Clogs in Szene setzten können!
Normalerweise waren dieser art schuhe als arbeit schuhe gedacht und zum Schutz der Person gedacht..und heute laufen diese ''Arbeitsschuhe'' auf der Show von Chanel.
Durch Chanel  näherte sich der schuh Trend und schlich sich in einige Mode-herzen.


Eure Meinung zu den Clogs???

Kommentare:

  1. Lovely shoes
    http://minnja.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  2. my opinion ?
    obsessed by your blog :)
    it's wonderful <3

    http://nerd-loves-fashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. ich mag diese clogs auch nicht! sie sind mir zu klobig...einige könne sie aber tragen

    AntwortenLöschen
  4. This trend is definitely is back! I have seen clogs everywhere in the mall!

    Xo

    follow back?

    AntwortenLöschen
  5. ich mag clogs ehrlich gesagt auch nicht so..

    <3

    L-adore.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. mag clogs nicht, aber deinen blog mag ich trozdem :)

    Livia

    AntwortenLöschen

If got Something to tell...TELL IT.